pondělí 30. ledna 2017

My everyday make-up routine

Ahoj,
po tolika letech, co bloguji, jsem se rozhodla až teď sepsat článek o tom, jak se maluji každý den. Momentálně mám svou rutinu, jak se maluji opravdu denodenně. Pro zajímavost můžu říct, že mi je 16 a jsem v druháku. Dle mého názoru se na svůj věk maluji méně, než třeba ostatní holky, ale mě to takto vyhovuje. Jsou dny, kdy se nemaluji vůbec a cítím se i bez malování úplně fajn. :)




Nikdy nevynechávám krém. Má pleť je extrémně vysušená a s krémem je to aspoň na hodinu lepší, ale stejně se ve škole loupu jako had. :D Momentálně používám Nivea zvláčňující denní krém. Je hodně a lehký a trvá mu trošku déle se vstřebat, proto si ho nanáším chvíli dopředu, než se budu malovat a před malováním si obličej opláchnu vodou. Pleť je pak krásně hebká ale není mastná. Dejte mi vědět, jestli tohle taky někdo děláte, vážně mě to zajímá! :D



Věc, co je u mě volitelná je korektor. Používám ho, jen když mám někde nějaký pupínek, či začervenání a to není vůbec často. Používám tento Rimmel Match Perfection, který mám v odstínu 010 Ivory a strašně moc mi vyhovuje. Zakryje spíše méně, ale zato i projasní a krytí je mi dostačující.
Zapracovávám ho beutyblenderem, který se mi maličko rozpadl, ale pořád funguje. Korektoru si na pupínky vždy dávám 2 vrstvy. Tu první zapracuji beautyblenderem a tu druhou jen jemně vklepu prsty.





Co však nikdy nevynechávám je pudr. Jednak jím zapudruji korektor, v případě, že ho použiji. Pokud korektor nepoužívám, tak ho stejně nanesu mezi obočí, které mám mírně mastnější. A poté pudr nanáším na oční víčka, se kterými mám velký problém a to je, že se mi hodně mastí. Pudr je zmatní a oči projasní. Jelikož mám tento pudr od Dermacolu v odstínu 1 a je na mě světlejší je to ideální volba ho zaměnit právě s očními stíny. Nanáším ho jak na oči, tak na zakorektorování místo pomocí malého štětečku, určeného na oční stíny od BrushArt.






Můj nejoblíbenější krok jsou řasy a obočí, na které používám jeden produkt. Je to průhledná řasenka na obočí a řasy od NYC. Už dlouho jsem něco takového chtěla, ale pořád ne a ne si to pořídit. Právě ji používám asi měsíc a jsem moc spokojená! Obočí hezky zafixuje, ale zase ne na moc dlouho, přijde mi, že se během dne pak vytrácí. Řasy mi mírně natočí a hlavně "nabarví" tak, že jsou zkrátka vidět. Já mám řasy totiž dlouhé i husté samy o sobě a jediné, co potřebuji je natočit a mírně zvýraznit. Ačkoliv je gel průhledný řasy jsou pak výraznější.



A toto vše zakončím nějakým balzámem na rty. Nejčastěji teď sahám po eosu - Strawberry sorbet, který i dobře chutná. Ale jsou i dny, kde sáhnu po klasickém jelením lůji.




Doufám, že se vám článek líbil! :) Dneska mi do komentářů můžete dát vědět odpověď na jednu z následujících otázek - klidně ale i na obě! :D
Jaký kosmetický trend jste přidali do svého líčení jako poslední? (např.: konturování, tmavá rtěnka, kouřovky, ... )
Co si malujete nejraději?

Všem školákům zítra přeji krásné pololetní vysvědčení, snad jste spokojeni! :)
Kája ♥

2 komentáře:

  1. Krásný článek! já taky používám korektor jen občas, ale mám problematickou pleť, takže spíše sahám po krycím make-upu a kolikrát mi ani nevadí, když jsou nedokonalosti vidět, protože když se pak člověk odlíčí nebo jede k vodě, tak ho ti druzí takhle stejnak vidí, tak ať to pro ně není šok. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Super článok, dávnejšie som robila aj ja jeden, niekedy v jeseni 2015 a jeho písanie ma tiež veľmi bavilo :D Inak ja používam len make-up, ceruzku na obočie, riasenku a púder, ráno sa mi viac nechce :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám moooc za všechny komentáře!!! ♥