pondělí 23. ledna 2017

R.I.P. produkty #6

Ahoj,
dnes mám pro Vás opět R.I.P. produkty jelikož se mi šuplík, kde je skladuji, opravdu velmi rychle a hojně naplnil. Tolik prázdných obalů není dobré skladovat a tak jdeme na článek. :) (dneska se podíváme jen na nějakou část, protože by jinak byl článek moc dlouhý a zbytek si zase dáme někdy příště :D )



Na rty jsem vypotřebovala tři produkty.
A to můj milovaný Carmex, který je vážně skvělý. Rty chrání dostatečně i ve velké zimě, navíc příjemně pálí a máte na výběr z různých balení. Měla jsem ho ve verzi original a hned bych si ho koupila znovu! :)



Zázračný kelímek od Oriflamu také v original verzi jsme měli doma už strašně dlouho, snad od mých kosmetických začátků :D Je vypotřebovaný téměř celý, jen je dole nějaký malý zbytek. Avšak už divně voní a tak ho radši vyhodím. Připomínal mi vazelínu a podobně i fungoval. Měla jsem ho ráda a můžu vám ho určitě doporučit. Jediné jeho minus je balení, které není vhodné pro ženy s dlouhými nehty.



A poslední z kategorie rty jsem vypotřebovala balzám Keep calm and shop od Rimmelu. Byl v odstínu 01 clear. Byl to průhledný, příjemně vonící balzám, který obstojně hydratoval. Na rtech nebarvil, ale když jste si je hodně krát přetřeli, tak se začal objevovat lehce bílý povlak. Balení bylo možná horší, protože mi na několika místech nakřuplo. Ale jinak mě příjemně překvapil. :)


Také padl odličovač očí od Lorealu a byl opravdu moc fajn, hlavně oči nedráždil, s tím mám poslední dobou veliký problém. S tímto jsem byla spokojená :)


Velkým překvapením ve vypotřebovaných produktech jsou dvě řasenky. Ale znáte to, taneční, musíte se před nimi namalovat, takže to bylo jednoduché spotřebovat hned dvě balení. Obecně mi tato řasenka od Max Factor moc vyhovuje. Po dlouhé době jsem však dala šanci i jiným, tak časem uvidíme, jestli ji nějaká nenahradí. :D


Krém Nivea Soft mě doprovázel denodenně po vcelku dlouhou dobu. Stačilo ho málo, dobře se vstřebával a hezky hydratoval. Řekla bych, že se opravdu liší od klasické modré Nivei. Bylo ho 75 ml a vydržel mi opravdu dlouho! Za mě opět dobrý produkt za velice příjemnou cenu. (chtěla jsem z balení vydolovat co nejvíce - a že tam toho opravdu ještě bylo, tak jsem ho rozstřihla)


U tužidel mi na značce vůbec nezáleží. Všechny je vnímám stejně. A tak nebude překvapením, že tohle od Nivei bylo prostě fajn. :)


A také tu mám hned dva deodoranty. Oba dva jsou to Rexona Maximum Protection a byly zkrátka skvělé. Jsem ráda, že jsem našla něco, co mi s pocením opravdu pomáhá a navíc to i hezky voní. Jeden je ve verzi Confidence a druhý ve verzi Everyday fresh. Určitě je znáte, ale já Vám je také doporučuji. :)



Toto by bylo ode mě pro dnešek vše. A já se jdu učit do matematiky, achjo, držte mi zítra palce! 
Do komentářů mi dejte vědět:
Co jste jako poslední vypotřebovali vy? A můžete připsat i krátkou recenzi toho produktu.

Těším se na Vás u dalšího článku
Kája ♥

2 komentáře:

  1. Carmex je dobrý produkt a zázračný kelímek od oriflame naprosto miluji! :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  2. Z tvojich produktov poznám akurát Carmex, je to zlatíčko! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám moooc za všechny komentáře!!! ♥