neděle 26. února 2017

Swap s Kačkou #3

Ahoj,
s Kačkou z blogu Kateandkate jsme se dohodly na dalším swapu. Který jsme si předaly 27.12. a měl být ve smyslu dárečky k Vánocům. S Kačkou jsme se opět viděly, což bylo naprosto úžasné a myslím, že jsme si to moc užily.

Balíček jsem dostala v Lush taštičce, kterou jsem hrozně moc chtěla, protože se mi neskutečně líbí! :)



Uvnitř pak byla bílá krabice.



Pod víkem krabice mě čekal dopis a 4 dárky. Dopis Kačka udělala ve stylu boxu s překvapením, což byl skvělý nápad.



První věc byla zabalená v takovém holografickém pytlíčku. Kačka mi psala, že se to tam za každou cenu muselo vlézt a já jen koukám, jak to tam dostala, protože to skoro nešlo vytáhnout ani ven. :D
Je to silikonová houbička na čistění pleti od Ebelin. Taky by měla dělat jemný peeling a masáž.





Dvojka byla zabalená asi nejkrásněji z celého balíčku a to v notách od Rolniček. Pak tam byla ještě krabička a v ní už vosk! Je od Yankee Candle a je to vůně snowflake cookie, kterou jsem si přála k loňským Vánocům, ale nedostala jsem ji a ani jsem si ji pak nekoupila sama. A Kačka byla tak moc hodná a koupila mi ji. Voní samozřejmě naprosto úžasně. :)




Trojka je věc od značky, kterou jsem si neskutečně přála vyzkoušet! A to od značky Lush. Minule mi Kačka posílala mýdlo, které mi ale voní v šatníku, takže teď tady mám něco, co opravdu použiji. :D

Je to tuhý koupelový olej. Je super růžový a má v sobě drobné třpytky. Celou tou přepravou se trošku roztopil, takže nevypadá přesně, jako ho mají na stránkách, ale to vůbec nevadí. Je to taková malinká kulička, kterou hodíte do vany, ona se rozpustí a vodu i obarví a slouží jako olej, takže vaše tělo bude hydratovat. Voní naprosto skvěle! Voněl po ní celý balíček. Představte si čerstvě vytáhnutý zelený čaj, který hodíte do růžové barvy! Prostě takto to voní.. :D Moc doporučuji si k ní někde přičichnout.





Čtyřku mi Kačka omylem zapomněla zabalit, ale to vůbec nevadí. Je to jemný mycí gel s grapefruitem od Balei, který hned začnu používat.



Z každé věci jsou hrozně nadšená, těším se, až všechno vyzkouším a určitě vám někde dám vědět.


Zkoušely jste někdy SWAP?
Kája ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám moooc za všechny komentáře!!! ♥