neděle 26. března 2017

Moje objednávka z pixers.cz

Ahoj,
dnes vám představím úžasnou stránku, kde jsem si objednala dva obrazy a samolepku na zeď. Jedná se o stránku pixers.cz. Na stránce naleznete nepřeberné množství motivů, ze kterých vám vyrobí nálepku, obraz či plakát ve vámi požadovaných rozměrech. Na stránkách můžete hledat podle mnoha parametrů, což značně usnadňuje vyhledávání motivu, který se bude hodit do interiéru právě vám. Musím podotknout, že vybíráním jsem strávila zhruba 5 hodin s tím, že jsem projela úplně celé stránky.
Pixers Vám ve svých produktech nejen chtějí pomoci vyzdobit váš byt, ale třeba i podtrhnout vaši osobnost. K tomu všemu mají výborné podmínky a to rok na vrácení zboží a dodání zdarma.




Nejprve něco o zásilce. Než obrazy budete mít doma, musíte počítat s dobou vyhotovení výrobku a také dopravou, jelikož zásilka mi přijela až z Polska. Musím tedy podotknout, že dodání vzhledem k tomu, že obrazy jsou vyrobené přesně na míru trošku trvalo a to asi týden.




Jako první jsem si vybrala obraz do svého pokoje. Zaujal mě nejprve motiv na tapetě, kterou si můžete nalepit třeba na jednu ze zdí pokoje, ale to mi přišlo moc nákladné, tak jsem prostě neodolala a stejný motiv jsem si vybrala aspoň na obrazu. Zvolila jsem si obraz na plátně v rozměrech 40 x 30 cm. Když jsem jej rozbalila byla jsem neskutečně překvapená, jak kvalitně je obraz udělaný. Tisk vypadá i při velmi blízkém pohledu naprosto perfektně! Plátno je upevněno na dřevěném rámu, který však nikde nevykukuje, což je také super.




Dále vám ukážu trojobraz, což je nejdražší položka z tohoto článku a je koupený do našeho obýváku. Původně tam byl už hodně zastaralý obraz, který už by se rád vyměnil za nový. Celá rodina jsme vybrali trojobraz, jako máme i teď, protože vypadá skvěle a zvolili jsme motiv východu slunce. Když jsem obrazy rozbalila, opět jsem byla nadšená z kvalitního tisku jako u předcházejícího kusu. Ale ty barvy! ♥ To je něco úžasného, jaké jsou mezi nimi nádherné přechody a kolik jich na tom obrazu vlastně je! No rozplývala jsem se nad ním hodně dlouho.
Jediné, co bych tady vytkla, je, že obraz vlevo je barvami už o dost jinde, než dva obrazy po jeho pravici, které jsou bílo růžové a vlevo na vás útočí fialovo-modro-černá barva.


Co se realizace v prostoru týče, tak obrazy asi dáme ještě blíž k sobě, protože to vynikne více a rozdíly barev by se mohly ještě stáhnout. 


A jako poslední jsem pořád sháněla ještě něco ke mě do pokoje, protože zkrátka miluju dekorování pokoje. Vybrala jsem si nálepku na zeď, protože když se Vám přestane líbit, jednoduše ji odlepíte. Nalepila jsem si ji na místo, které mi přišlo opravdu prázdné a myslím si, že se tam skvěle hodí. Samolepka mi přišla v kartonovém hranolu, kde byla srolovaná. Nechyběl tam ani návod a také nějaké malé samolepky na okouknutí nových vzorů.
▬ Nálepky ▬





Celá zásilka byla plná drobných detailů, které jsou moc povedené!



Samotný papír, na kterém byla samolepka, byl ještě celý přelepený folií, aby se samolepka nepoškodila. Po sloupnutí folie jsem se dostala k samolepkám a opatrně a pomalu je sloupla. Lepení jsem zvládla hravě sama. Samolepky jsem důkladně uhladila. A můj růžový a šedý plameňák se stali dekorací pokoje jen během 15 minut! Je třeba, aby byl povrch, kde je budete lepit hladký, což ten můj úplně nebyl, ale nějak jsem jej neupravovala a i tak nálepka skvěle drží. Jen při blízkém pohledu prostě vidíte, že není dokonale hladká, ale to mi nevadí. :)



Rozměry jsem si navolila úplně sama, aby vše do prostoru perfektně sedělo, jelikož to stránka umožňuje, což je skvělé.



Snad se vám mnou vybrané produkty líbí a určitě mi dejte vědět, jak se vám líbí realizace v prostoru. :)

Kája ♥

2 komentáře:

Děkuji Vám moooc za všechny komentáře!!! ♥