čtvrtek 16. března 2017

R.I.P. produkty #7

Ahoj,
dneska jsem si pro Vás připravila článek o vypotřebovaných produktech, protože šuplík, kde je skladuji se strašně rychle naplnil a začíná už přetékat. Takže se dneska zase koukneme na pár recenzí. :)




Antiperspirant Dove Maximum Protection je pro mě velice srovnatelný s Rexonou Maximum Protection. U tohoto jsem však po čase vypozorovala, že je spíše mastnější a na barevném oblečení (například světle růžová) mi dělal mastné fleky, které během dne nešly nijak dolů, až po vyprání. Musela jsem ho aplikovat a pak počkat aspoň 10 minut, než jsem si dala tričko. Proto pocení je to však skvělý bojovník. :) A vůně okurky a zeleného čaje byla parádní!



Fa Dry Protect byl asi největším překvapením, jelikož deodorantům ve spreji moc nevěřím. Tento jsem používala vždy po tělocviku. Byl takový jemný, moc pěkně voněl a hlavně udržoval podpaží suché a hebké. (dokonce to má napsáno i v popisu, že by měl udržovat podpaží suché, jak teď čtu). K tomuto produktu bych se velice ráda vrátila. :)



Tento produkt bych mohla rovnou obrečet, protože to byl snad jediný kosmetický produkt, který jsme měli doma, když jsem se začínala zajímat o kosmetiku. Vím, že ho tenkrát mamka kupovala v lékárně za hříšné peníze. Je to čistící pěnová voda od Vichy z řady Purete Thermale. A byla prostě úžasná! Vždycky, když moje pleť nebyla v nejlepším stavu použila jsem ji a pleť byla hebká a krásně vyčištěná. Čistí opravdu velice jemně a asi určitě ji potřebuju mít doma znovu. Dnes je již podstatně levnější, akorát jsem ji už nenašla v růžovém, ale modrém balení, tak nevím, jestli to je ta stejná. Jestli to někdo víte, že se jedná o stejný nebo právě jiný produkt dejte mi to prosím vědět do komentářů - našla jsem si ji TADY.


Ze slavného suchého šamponu od Batiste jsem hrozně rozpačitá. Všichni ho hrozně chválí, ale já jsem si ho vůbec neoblíbila. Jediné, co se mi na něm líbilo byla jeho třešňová vůně. Vlasy sice odmastil, ale měla jsem ve vlasech bíle skvrny, které nešly ani vyčesat, ani prohrabat prsty, aby prostě zmizely. Je sice úplně prázdný a to proto, že jsem vlasy pak mírně pokropila vodou a skvrny zmizely, ale zase se mi zpátky zamastily vlasy. No prostě na mě nefungoval. Uvažuju ale, že mu ještě dám šanci ve hnědé variantě.



Řasenka 2000 calorie od Max Factoru, za mě propadák. Slepovala mi řasy a vůbec se mi s ní dobře nepracovalo, podle mě je to kartáčkem, který se mi osobně vůbec, ale vůbec nelíbí.



Tento lesk na rty mám už strašně dlouho, ale kupodivu je vypotřebovaný! Když jsem totiž byla jednou nemocná, patlala jsem si ho na rty neustále a on zafungoval strašně skvěle! Rty mi parádně vyživil, což byste od lesku na rty asi nečekali. Mírně sice lepil, ale dalo se to zkousnout. Balení se snad celé slouplo, takže je od NYC v odstínu 531 City Center (jestli si to po těch letech ještě dořbře pamatuju :D). Byl úplně průhledný s drobnýma třpytkama.


V rtěnce Rimmel můžete ještě vidět zbytek ale ten už používat nejde, protože jsem zkoušela kousek rtěnky smíchat s voskem - ne nefunguje to. Jinak byla rtěnka ale skvělá! Byla to tmavší barva spíše až do hněda se třpytkama i mírným shimmerem. Výdrž byla průměrná, jelikož rtěnka měla krémovou konzistenci. Jedná se o odstín: 122 Stylish.



A dnes to uzavřeme tvářenkou. Asi si říkáte, jak jsem vypotřebovala tvářenku, tak rychle, protože jsem na ni ne zrovna dávno psala recenzi. Odpověď je jednoduchá. Dejte to mojí mamce, ona vám to rozbije. :D Takže jí prostě spadla a rozbila se na malé kousky, a při každém otevření nějaký drobek vypadl no a takhle se spotřebuje tvářenka!! :D Byla od Makeup Revolution v odstínu Treat. Byla to taková krásná meruňková barvička. Přišlo mi, že mírně prášila a výdrž taky nebyla nic moc, ale upřímně stála okolo 50 Kč. Takže za tu cenu jsem nic lepšího neočekávala. Odstín mi absolutně nesedl, ale mamce slušela náramně!


Mě opět zajímá jestli máte s některou z výše ovedených věcí zkušenost a co jste naposledy vypotřebovali vy?

Kája ♥

2 komentáře:

  1. Z uvedených jsem kromě řasenky a Vichy vyzkoušela vše :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ale parádní shoda! :D Vichy moc doporučuju zkusit! :)

      Vymazat

Děkuji Vám moooc za všechny komentáře!!! ♥