středa 26. dubna 2017

Český krém od Havlíkovy apotéky

Ahoj,
dnes pro vás mám recenzi na krém od značky, kterou jsem delší dobu sledovala a moc jsem si přála od nich něco vyzkoušet. A tou je Havlíkova apotéka. Do rukou se mi dostal BIO Český krém.



Přišel v krabičce ještě s příbalovým letákem a malým roztomilým vzkazem.
Objednávala jsem ho z e-shopu lilibela.cz. Stojí zde 170 Kč.





V příbalovém letáku oceňuji hlavně rozebrané složky, díky čemu přesně víte, proč tam daná složka je.



Složení je jak už napovídá název inspirováno českou přírodou a zkrátka tím, co roste u nás. Z hlavních rostlin je to meduňka, slunečnice a mák.


Objem je 30 ml a na jednu aplikaci by měl stačil 1 ml. Z vlastních zkušeností krému používám ještě daleko méně, jelikož je mastný. Ale tak akorát. Na obličeji chvíli sedí, ale pak se krásně vstřebá. Pleť poté není vůbec mastná a je opravdu krásně hydratovaná a vyživená.
Make-up bych po tomto krému raději nenanášela, jelikož krém přeci jen potřebuje nějakou dobu na vstřebání a na mastný podklad make-up nikdo dávat nechceme.
Díky krásnému aprílovému počasí jsem ho vyzkoušela i v zimě. Mám totiž problém, že některé krémy na pleti venku jakoby zmrznou a máte pak bílé fleky na obličeji. S tímto se mi to nestalo.

Krém má klasickou bílou barvu, spíše do žluta a jak už jsem zmínila, tak je mastnější na omak, ale zato není nějak těžký.



Hydratace je skvělá, raději ho používám na noc, kdy má spoustu času na to, aby účinkoval.

Balení je také praktické. Šroubovací uzávěr a hliníková tuba (tohle mi dělá problém, tak snad jsem se s tím hliníkem nespletla...). A všechny etikety jsou papírové, což je možná nevýhoda pro, ty, co mají krém třeba v koupelně, kdy nikdy nevíte, kde vám cákne voda. Já ho mám v pokoji, takže mě papírové etikety netrápí.




Největší mínus, které jsem u tohoto produktu našla je jeho vůně. Už v balení mi ne zrovna voní. Je tam cítit hodně meduňky a pak něco, co zkrátka neznám, ale můj tip je, že to je mateří kašička. Na pleti je pak vůně ještě více intenzivní, ale po zapracování krému do pleti nastává zázrak.
Vůně se změní a voní jako citron, já bych to specifikovala jako lemongrass. Ta vůně je naprosto skvělá! Ale až teda po rozmazání, jinak mi vůně nevyhovuje.



+ hydratace
+ balení
+ přírodní složení
+ dozvíte se detaily o složkách krému

- vůně
- papírové etikety

Závěrem bych tento krém doporučila, ale nejlépe třeba po odzkoušení vzorečku. Vůně není nejdůležitějším aspektem tohoto krému, avšak při používání může být nepříjemnou.

Já se k tomuto krému už asi nevrátím, ale dozajista chci vyzkoušet jejich další produkty.
Závěrem se přikláním spíše na tu stranu, že krém doporučuji.

Znáte tento krém? Vlastníte něco od Havlíkovy apotéky?

Kája ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám moooc za všechny komentáře!!! ♥