neděle 7. května 2017

Co jsem si koupila za poslední dobu #4: Kosmetika

Ahoj,
dneska to bude zase nálož nákupů. Jelikož tady tento typ článků hodně dlouho nebyl, tak vám mám co ukazovat, přičemž jsem si toho ještě hoodně nechala zase na příště, tak jdeme rychle a stručně na to! :)




Nehty
Na můj vkus, jelikož si skoro nelakuji nehty, tady mám "spoustu" věcí! (teda na mé poměry)





Teta drogerie | 30 Kč (v akci)
Gabriella Salvete - Angels enamel - Odstín: 05 Wild Planet
Lak má krásnou jarní barvu, není to čistě broskvová, protože je v ní i dosti růžové. Textura laku po zaschnutí je strašně zajímavá. Není lesklý, ale takový drsnější a spíše polomatný. Myslím, že o něm ode mě ještě uslyšíte. :)

Rossman | 10 Kč
Rimmel - Rita Ora - Odstín: 558 Go-wild-er-ness (parádní jazykolam!)
Za tu cenu jsem ho tam opravdu nechat nemohla. Takovou fialovou doma ještě nemám, protože tato je hodně studená a světlá. Jistě to bude hit teď na jaro i léto! Akorát si prostě nemůžu pomoct a přijde mi, že je prostě naředěný... Oni ho snad naředí a pak ho dají za 10 Kč nebo já opravdu nevím.

DM | cca 40-50 Kč
Ebelin - Odlakovač
Je to to větší balení, které vychází cenově o mnoho lépe než to malé, takže na to si doporučuji dát pozor. Obsah dle mého většina z vás zná. Já odlakovače moc neřeším, takže je prostě fajn.


Odličování


notino.cz | 55 Kč
Loreal - Extraordinary oil
Mělo by to mít 3 funkce - čistit, odličovat a masírovat. Konzistencí je to takový krém. Byl ve výprodeji, tak jsem si ho na zkoušku vzala. Zatím vám o něm moc říkat nebudu, plánuji na něj samostatnou recenzi.

Tesco | 9 Kč
Tesco value - odličovací tampónky
Naprosto skvělá cena! Sice se dvojí, ale na to my doma moc nehrajeme, takže prostě fajn poslouží.


Teta drogerie | Akce: 1+1, 100 Kč za oba
Garnier - osvěžující odličovač očí
Akce se mi moc líbila, tak jsem si vzala rovnou dva odličovače, které se doma nikdy neztratí a tento mi zrovna moc vyhovuje.


Sprcha

Rossman | 20 Kč
B.U. - in action - vůně: maracuja
B.U. sprchové gely jsou teď často ve slevě a tak vždycky nějaký popadnu, protože za tu cenu jsou strašně super! Tento je konkrétně takový svěží. A to, že má rozbité víčko jsem si všimla až doma, ale naštěstí to vůbec nevadí.


Rossman | 50 Kč
Nivea - creme smooth
Prostě klasický sprchový gel... Příjemně voní.


notino.cz | 50 Kč
Sebamed - Osvěžující sprchový gel
Zase produkt v akci, takže neber to! Tento sprchový gel má sice jen 200 ml oproti ostatním, které mají obvykle objem 250 ml. Ale je prostě skvělý! Má tmavší modrou barvu, je neskutečně hustý a voní úplně dokonale! Připadá mi to jako spíš lehce pánská vůně, ale to se mi právě na něm líbí. Taky moc hezky pění i při malém množství.



PS: Uvažuju, že bych zase začala dělat jen klasické měsíční nákupy, kde by bylo zkrátka všechno - kosmetika, oblečení, doplňky a tento typ článků bych zase zrušila. Dejte mi prosím vědět, jakou formou vás to baví více. :D


Co jste si naposledy koupili vy? 

Kája ♥

7 komentářů:

  1. Ten odličovač od Lorealu jsem měla a nebyl špatný. Jinak laky jsou super, já si nehty zase lakuji pravidelně, ale teď si žádné laky nekupuji, protože se snažím zredukovat tu mojí mega sbírku. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi zatím moc fajn nepřijde... Na to, jak málo si lakuji nehty mám poměrně velkou sbírku a mnoho laků nepoužívám, což mě mrzí.

      Vymazat
  2. ahoj, super článek zaujal mně lak tak si ho možná pokusím také sehnat.
    můj začínající blog :https://blogpubertacky2.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám moooc za všechny komentáře!!! ♥