pátek 23. června 2017

Co jsem dostala k 17-tým narozeninám

Ahoj,
konečně jsem si našla čas na blog, protože je to teď ve škole opravdu náročné a tak tak stíhám školu samotnou. Konečně jsem se vám ale rozhodla sepsat článek - co jsem dostala k 17-tinám. Z dárků jsem moc nadšená, tak se pojďte se mnou podívat, co všechno jsem dostala!

Od rodičů jsem dostala kytku. Byly to 3 bílé lilie a růžový pravděpodobně karafiát. A také úžasný dort. Oficiálně jsem ho klasifikovala na nejlepší dort, co jsem kdy jedla. :D Je v něm rozdělovač, takže jsou to vlastně 2 patra. Horní je čokoládové s višněmi a čokoládovým krémem. A spodní je ze světlého korpusu s jahodami a jahodovým krémem.



Mamka mi dopředu říkala, že pro mě mají jen maličkost. A tak já že fajn, to je super. Když mě poslala, že si mám dárek někde najít, hned jsem šla do chodby a vážně jsem se lekla. Prostě tam stálo kolo. :D Obrovské kolo. :D Líbí se mi, tak se těším až se na něm projedu. :) (momentálně ho nemůžu vyfotit, protože ho nemám u sebe)


Babička mi dala kytici 7 oranžových střapatých růží, bonboniéru, svíčku a peníze.



A největší kategorií jsou dárky od přítele. :D Něco jsem si vybírala sama, takže jsem o tom věděla, ale přesto tam bylo i pár překvapení. :)

Jako první vám ukážu 4 kousky oblečení.
Je to světle růžová tenká čepice, která se mi moc hodí, protože na takový ten přechod ze zimy do jara potřebujete právě jen něco takto tenkého. :)



Dále jsem dostala tílko, které má stojáček a moc pěkný kytičkovaný vzor.



Z této mikiny jsem byla naprosto nadšená už když jsme ji kupovali. Je prostě nádherná! Bude se hodit i na jaro, když už nebudu chtít mít bundu. A je teda super stylová! :D



Věc, ze které umírám od prvního spatření je džínová bunda. Pozor! S kožíškem!!! Je hezky teplá a zároveň se dá kožíšek odepnout, takže ji využiji i v teplejších dnech. Schválně jsem si vzala o 2 velikosti větší, aby na mě trošku visela, vypadala tak houmlesácky a prostě jsem do ní zamilovaná až po uši ♥




K té džízce mi perfektně jde rtěnka od Catrice - Ultimate stay v odstínu 080 Passion red. Je to matná červená, spíše do vínova. A vypadá na rtech absolutně nádherně!

Sám mi koupil rtěnku od Avonu v takové světlé fialovo růžové barvě, která je hodně krémová a odstín mi moc nesluší. Ale když se nanese jen lehce nebo zkombinuje s jinou rtěnkou, tak vypadá hezky. :)






Sám mi vyrobil tuto dekoraci do pokoje. Muselo mu to dát strašnou práci a je to moooc krásné ♥



Pořád nekončíme!! Ještě se rozhodnul vykoupit papírnictví :D :D
Lepíky k podpoření mé vášně v plánování... :D
Nádherný sešit, kterého mi je líto tak používat, že zatím netuším, co si do něj budu psát.
A taky sadu 200 ks barevných papírů.






Od přítelovy rodiny jsem pak dostala hrníček s Daisy.



Řasenku od Dermacolu - Volume maniac mascara a také lak od Dermacolu - One coat



No a nádherný sukulent v květináči.



A to je vše! :)
Pokud si pamatujete, co jste dostali k 17-tinám vy, sdělte mi to v komentářích. :) Ráda si to přečtu. :)

Kája ♥

2 komentáře:

  1. Ahoj ja si to pamatuji velmi dobre, protoze jsem je slavila pred necelym pul rokem :-) Dostala jsem spoustu darecku, od knih,kosmetiky, ale nejvice me potesil tento naramek - https://www.goldeligius.cz/calvin-klein-beauty-naramek-kj4njb100100.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám moooc za všechny komentáře!!! ♥